zuid eiland en noordeiland

hier gaat hij weer verleden week op de Ferry richting zuid eiland , na een paar dagen gauw weer terug, het viel voor mij tegen erg druk ivm criket spelen 2015 prijzen waren opgeschroeft, moeilijk om een motel te vinden,ik de natuur in en ja hoor regen , op het zuidereiland is het regelmatig wat natter , ik hoopte toch op wat zonnig weer, nu dacht ik , ga naar beneden heb een super grote waterval, de weer voorspelling nog na gekeken , mist , motregen, laat in de avond wat op klaring, nou dacht Ruudje in het donker naar een waterval kijken vergeet het maar, heb mijn retour schoenen aan getrokken en gauw terug naar de zon op het noordereiland,

en ja hoor zon zon en nog eens zon , ik hoor hier thuis en niet aan de zuid kant, wat plaatselijke wc bezocht , ze blijven mooi, op het strand nog wat schelpen gezocht voor thuis en om weg te tegen , langzaam aan mijn auto gewaasen was een beetje vies,

de familie gepest, stoelen gelijmt , die met spijltjes , door de tijd wat verdroogd , kaarten op de post gedaan, postzegels worden hier ook steeds duurder,

zit ik hiermidden in de nacht , foto,s te versturen op dit moment een hele goede verbinding, binnen een half uurtje alles gedaan , valt het toch nog mee vandaag,

de gr van Rudolf de vakantieman

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!