Rondreis

zo weer even terug van weg geweest , dit blijf een extra geheugen vragend programma , maar toch , wat heb ik zoal gedaan van boven vandaan het noorder eiland naar richting welling gereden toch zo,n 1200 km , hou ik nu even pauze in Greytown,

de omgeving rond getourd, bij mountainbike Dick geweest is helaas afgesloten door de regen afgelopen winter stukken van de berg zijn weg gespoeld, jammer twee of drie jaar geleden nog wezen parasailing gedaan,

bij de swingbrug geweest wat foto,s gemaakt, bij het terug rijden dit gaat over een griffel weg ongeveer 9 km moet je gewoon stapvoets rijden anders glibber je weg net of je op ijs rijdt , en erg smal een auto breed , bij het passeren moet bijde auto,s een beetje schuin tegen de kant aan gaan staan , maar goed ik rij bij de brug weg zie k verscholen, een kabel rechts tussen de bomen , ik stop gelijk kijken hangt een kabel over het ravijn met een bakje die je met de hand moet pompen om aan de overkant te komen , heel intrasant , ook uit geprobeerd tot aan de helft wat slingerde dit erg , je kreeg hier een raar gevoel van in je buik , ook hier een foto van ,

wat strand en rotsen beklommen , schelpen gevonden, ik neem drie stuks mee naar huis de rest ligt voor sier in de tuin ,

verder van het fantasties landschap genoten , bossen , heuvels, bergen , blauwe zee, en voor al rust , en het door de bergen rijden vind ik leuk, je heb twee handen nodig met sturen van de enen bocht naar de ander elke vijf of zes tellen moet je je stuur draaien van de enen bocht naar de ander , dan is het wel eens jammer dat je alleen rijd , de ander zou dan foto kunnen maken onder het rijden , maar je kan niet alles hebben toch , zo mijn verhaal is weer lekker lang , tijd om te slapen op deze zonnige zondag, oja nog wat aparte kerkjes gekiekt ,

de groetjes van de rondreizende vakantie pensonaris ,xx

Reacties

Reacties

Martin

zo te lezen heb je het goed naar je zin. geniet er maar van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!