Boswandeling

wat doe je op een zonnige zondag , je gaat wandelen, heb ik gedaan , door het bos zal een landkaarten strak bij voegen , je loop op een smal slingerpad door de jungle echt waar nog wat foto,s gemaakt een stok op gezocht voor de wilde beesten of om mijn evenwicht te bewaren, na ongeveer een kleine 3 uur terug op de camping kom in de caravan , heet blood en blood heet niet normaal met de zon erboven , ben ik wezen vragen of ze nog anderen voorzieningen hebben ja heb de caravan om geruild voor een appartement , met douche toilet en tv wat wil een mens nog meer oja airco , dus ik ga nu de camper effe leeg ruimen alles in de auto en de berg op naar mijn appartement , ben wel verhuizen gewend in mijn leven toch , plaats ik van middag wel de foto,s Gr en tot gauw

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!