Vrijdag 13-02-15

vandaag lange reis gemaakt van boven het Noordereiland nu in het midden aan gekomen ongeveer 537 km gereden, nu overnachten in het Coachman hotel / Motel ik heb apertement

Nr 7 is wel leuk, ziet er schoon uit mooie badkamer , tv dubbelbed koffie thee, melk, krant , ontbied , dus Ruusje gaat morgen vris de weg weer op,

vandaag in Rotuara in een gondelkabelbaan de berg op geweest, je kan dan naar beneden rodelen met een slee met wieltjes en en met een kabelbaan weer naar boven,dat is wel om te doen , heb je foto,s ja ik heb foto,s

d

in de stad wezen kijken in Maori werkplaats geweest, heb mijn greenstone opnieuw laten wikkelen dat vonden ze wel leuk dat ik deze steen al zolang draag en opnieuw laat wikkelen, kosten niet zoveel 15 dollar , nu weer als nieuw ,

In Toapo naar de Wild waterval geweest het blijf een mooi gezicht al dat natuur geweld foto ja foto ,

wat nog meer oja een trip door de dessert road 63 lang na de trip even een broodje wezen eten met koffie bij de Subway ,

en nu in het motel, dus rust douchen en naar bed

welterusten en morgen op Valetijndag weer verderr ,

de groetjes voor iedereen van de reislustige vakantieman,

in New Zealnd bekent als Rudolf

Reacties

Reacties

Alice

Klinkt allemaal geweldig Ruud neem maar veel foto's dan reizen wij mee.

Alice

Een groene Ruud met een touwtje eraan, lekker stoer!!!! Desnoods 2 waar kan ik geld naartoe boeken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!