Reis voorbereiding

helaas om met mijn auto te gaan reizen gaat helaas niet door, de kosten van herstel vind ik te groot, accu, thermostaat , radiator, keuring, en nog wat kleiner dingen, hij heeft te lang stilgestaan, dus nu op zoek na wat anders, als het goed is heb ik maandag een andere auto,

deze week heb ik veel geslapen of evt veel gewoon om als ik zat, ik denk de leeftijd gaat opspelen of zo iets ,

gisteren even het plaatselijke centrum bezocht veel veranderd in de laatste twee jaar winkels weg en nieuwe gebouwd, nu wilde ik wat postkaarten kopen niets te vinden , zijn gestopt met verkoop niemand kocht die kaarten meer, ga volgende week of vanmiddag het is hier zaterdag een plaatsje verder kijken naar Masterton of zo,

oja de kodootjes , leuk T shirt, een echt note book waar in in kan schrijven, luchtje voor na het scheren , pen om te schrijven,

zo nu ga ik even eten roosterdienst sandwich met ei , sinaasappelsap , daarna koffie,

iedereen een fijn weekend en tot schrijfs Gr

Rudolf

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!