terug in holland

Zo hier zijn we weer , gisteravond geprobeerd een stukje te schrijven, even voor het versturen start mijn pc opnieuw dus verhaaltje kwijt.

Na eerst in kuala lumpur nog even rond gekeken te hebben kon ik eindelijk terug vliegen met britisch airway, eerst London catwick vliegveld,toen de city hoper naar amsterdam. deze rare vlucht kon alleen doordat ik mijn ticket naar vervroegd afreizen heb omgeboekt.

In amsterdam wachte thalia taxi om mij naar gouda te brengen.

ten eerste het was toch kouder dan ik dacht, mensen kijken hier wel chagrijnig , bij de afhaal band van je koffer duwen en niet netjes wachten, toen wist ik, ik ben weer in holland, discipline hebben ze nooit van gehoord of vergeten, dit is nu voor mijj een reden om terug te keren naar new zealand.

Of eventueel eind van dit jaar reis ik weer terug, ben uitgenodigd met de feestdagen bij de familie, neem dus de uit nodiging met bijde handen aan.

ik zal proberen staks nog wat foto's te plaatsen ,deze week nog meer te schrijven heb toch nog genoeg beleeft, met de nodige foto's heb er ongeveer toch ruim 2000 gemaakt ook met video's .

eerst nog even uit sorteren ,

Zo dat was even een kort bericht rest volgt nog.

gr de vakantieman. Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!