vervroegd naar holland

Hallo vrienden en vriendinnen,

Even in telegram stijl een verhaal. de laatste dagen is veel gebeurd, o ja , ja.

Ten eerste heb ik mijn ticket vervroegd kunnen terug boeken ipv 30 maart nu 12 maart., rede heb een grote klus te doen in Gouda. tot zover.

Heb donderdag een groot afscheidfeestje gehad , heel veel personelijke kadootjes gehad, wat ik niet verwacht had, en het belangrijkste een invitationcard met een persoonlijke tekst, om aan het eind van het jaar, de feestdagen door te brengen bij de familie hier in New Zealand, en mocht ik iemand mee willen nemen dan is daar een exstra kamer voor vrij,

Ik ben niet gauw van mijn stuk te krijgen maar hier kreeg ik toch een brok van in mijn keel.

vrijdag heb ik mijn koffertje gepakt heb geen souveniers gekocht is meestal toch kitch, wel wat leuke t-shirts, de kado's in gepakt, heb nog een zakje gehad met oude munten van australië en new zealand zitten zelf zilveren tussen, met de vermelding als je wim tegen kom mag je ze geven , ik weet niet waar hij woon , zij ik. andershou je ze , en, begin je zelf een verzameling,

zatermorgen met Pieter, colleen en garry als chauffeur naar wellington gereden om daar het vliegtuig naar Auckland te nemen, had tussen airport New Zealand en int-nat airport Auckland maar 1 uur om over te stappen nou dat is erg kort, heb voor die 1 km een taxi genomen (20 nz dollar), moet toch opnieuw inchecken bij maliesië airline , maar toch gehaald kwam wel als bijna laatste aanboord,

en nu 11 uur later zit ik in Kuala Lumpur, heb inmiddels een douce genomen even wat gegeten in de lounge van Premium Plaza is alleen voor maleisié airline passegiers, je kan hier rustig even slapen gratis eten en drinken , internetten is gratis, wat wil een mens nog meer,

verder is het hier rustig en dat voor een zondagavond, nog naar de tv gekeken over de aardbeving in japan, al de tv die hier hangen zie je alleen beelden over japan.

Tot zover mijn vakantie verhalen , zo nu nog even wat foto's plaatsen als dat lukt , zo snel is het internet nu ook weer niet,

tot de volgende briefing.gr Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!