stonehenge

midden in de nacht en ik schrijf een verhaaltje,

In het centrum van carterton staat een heel groot bord stonehenge rechtsaf , nou dat heb ik geweten,

ik rechts af rij ongeveer 6 km verder weer een groot bord stonehenge , ik links af, rij ongeveer 9 km verder, zie ik aan de linkerkant een kleine camperVan staan verder niets , rij ongeveer 3 km door , asvalt stop krijg ik groffe greffel een km verder staik voor een schapen boerderij?????

nou als dat stonehenge is weet ik het ook niet meer,

dus weer terug , kom ik langs die campervan model VW , staat hij voor een kleinbordje stonehenge , ik stop stap uit hek is dicht zit een man in de van die kaartjes verkoop.

midden in niemands land, ik vraag ben je open ik wil wat foto's maken , hij weer toeristen seizoen is eigenlijk gesloten, ik vraag ',wat doe jij nu dan hier zitten, voor niemand , wist hij ook niet,

ik vraag nogmaals , ik wil wat foto's maken ben binnen 10 minuten klaar , nou dat mocht dan ik geef hem 10 dollar ,snel wat foto's gemaakt en toen op weg naar Tauranga,

zo de gr van de vakantieman .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!