druk weekend

hallo hier zijn we weer, even op adem komen,

afgelopen week heb ik het voor mij erg druk gehad, heb de voorveranda geverfd, is erg mooigeworden al zeg ik het zelf, hout wezen zagen en helpen laden voor de winyter,

zateravond een bbq en verjaardag gevierd van garry

zondag wezen winkelen in Wellington wat leuke tshirts gekocht , foto's gemaakt van visverkoop en verschillende kleine marken bezocht . de maraton rond de bay gezien, de kabeltram genomen naar de top van wellington, s'avonds heerlijk wezen eten bij een kennis met ijs toe .

toen naar bed.

maandag mijn auto gewassen , daarna wezen zwemmen en een spa genomen het weer is lekker warm , alleen snap ik niet waarom het op het zuidereiland bijna elke dag regend altans de ondersyte helft.

a.s weekend ga ik naar waitomo daar zijn grotten met glooiwormen lijk mij ook wel leuk om te zien.

zo dat was het weer voor vandaag gr van de vakantieman.

Reacties

Reacties

Rene

Hoi ouwe levensgenieter,
ik wist niet dat je een reislog had anders had ik wel wat eerder gereageerd.
Zo te lezen vermaak je jezelf prima. Als ik jou was zou ik nog wel even op dit eiland blijven, aangezien er op het zuidereiland aardig wat schade is door een aardbeving (mogelijk komt er nog meer)
Heel je leven loop je zonder tattoo en ineens laat je er een zetten. Als je dat eerder had gedaan had je er langer van kunnen genieten.
Maar misschien is dit nog wel beter dan dat ik doe. Ik ben hem na 40 jr aan het weglaseren. Hij koste toen 50 gulden maar ik zit nu al op de 2300 euro en hij is nog niet weg.

Bedankt voor je kaarten, altijd leuk om te ontvangen

Zorg goed voor jezelf en ik hou je reisblog wel in de gaten.

Groeten van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!