grand Prix of new zealand

dit weekend ben ik bij de new zealandse grand prix geweest dat was een intresant weekend , formule 1 en 4 waren daar ook veel v 8 auto's mini's als suzuki's het was een heel spectakel, met nutuurlijk de pitbabes , ik hadgeluk dat ik werd mee genomen met iemand die vipplaatsen had, zo liep ik dus met een keycord met een speciale kaart om mijn nek. heb ook een race-shirt gekregen van het merk holdencars met verschillende sponsernamen er op.

verder deze week heel veel zon , heb een vuurtoren beklomen in casthelpoint en bij riverdeal beachheb ik toch hele mooie schelpen gevonden paua schelpen die worden gebruik voor souveniers,

toen ik de schelpen aan het zoeken was , kwam een duiker uit het water met nog meer schelpen hij verzamelde die om te verkopen aan winkels, , ik zal als het lukt wat foto's van de schelpen plaatsen.

verder heb ik mij rustig gehouden in deze wondermooie zomer, mijn cap die ik gekocht heb in holland was zwart is nu verbleekt door de zon en begint nu een vreemde kleur te krijgen .

mijn nieuwe zonnenbril doet het goed de oude was versleten door het zonnen , ik had hem in de auto laten liggen en door de warmte kreeg hij een vreemd model,

ik heb inmiddels zo'n dik duizend foto's gemaakt en mijn foto tasje die aan mijn riemhing is uitgescheurt van het vele gebruik, ik ga maandag in wellingtong kijken of er een zelfde model te vinden is .

buiten de foto's heb ik met mijn camera ook film gemaakt van dat ging harstikke goed , ik ben erg blij met dit model , hij kan zwemmen, rotsen beklimmen en vallen is bestand tegen kou en hitte, gebruik weinig stroom , wat wil een man nog meer met zo'n camera,

zo nu ga ik kijken of ik wat foto's kan plaatsen , zoniet probeer ik het mogenavond op een vaste pc , kost mij minder geld dit gaat nu via een usb stick van telecom (kpn) new zealand.

oke tot de volgende briefing. gr van de vakantie man

oja vergeten zaterdagavond had ik nog een bbq , daar waren nog 2 hollanders aanwezig, een woond in australie ben daar uitgenodigd in de buurt van Darwin is nu met pensioen, en de ander is een famer van 72 maar nog an het werk als slagter van varkens en koeien, heeft een groot bedrijf,

zo dat is weer genoeg voor vandaag.

gr Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!