mooie zomer

Ook vandaag is het weer fantasties de temp liep op tot 35 gr sommige plekken tot 38gr ,

de dochter van pieter was vandaag in wellington dat is over de bergen daar regende en het was koud 15gr . dat is hier 60km vandaan.

helaas heb ik geen bereik met mijn pc vandaag, met zowel vodafone als telecom , volgende keer neem ik een sataliet verbinding heb je zeker overal kontact.

na veel omzwervingen van boven het noordereiland naar beneden .ga ik vanavond lekker bbq . volgende week breng ik een bezoek aan de glimwormgrotten , is kijken of dat wat is,

deze week heb ik een grote wijngaard bezocht en rond gereden was erg leuk om te doen.

de druiven worden over 6 weken geplakt ze zijn dan net tegen rijpaan,

Vandaag was in een grote plaat nabij greytown een braderie met ongeveer 4 duizend kramen , vanuit heel new zealnd komen mensen hier naar toe maar met de warmte had ik even geen zin.

zo , ik heb nu lang genoeg gebruik gemaakt van de pc van een ander en ga nu BBQ in de zon inmiddels is de temp gezakt naar 24 gr .

bijdeze tot de volgende briefing. gr Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!