warm

na de storm is het hier op het noordereiland warm , eigenlijk moet ik zeggen vervelend warm, zowel binnen als buiten is het 32gr in de nacht 29 gr het koelt niet erg af , de afgelopen dagen ben ik van boven in het noordereiland weer naar het basis kamp gereden, om even bij te komen, heb watervallen gezien grote stroomversnellingen. ik heb een wijngaard bezocht en rond gereden in een minicar, om de vogels te verjagen, heb geholpen met de bouw van een spa, altans het verfwerk heb ik gedaan , en natuur er in geweest deze foto;s komen er aan.

op het zuideiland regent het nog steeds dus wacht ik nog even, heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen,

zo ook australie daar is het zo slecht weer, dat ook ik even wachten misschien in maart,

zo nu ga ik even eten buiten, binnen is het nu 32gr in het is 17.45

gr en tot de volgende briefing.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!