weg blokkade

HIER ZIJN WE WEER,

Na wat kleine dorpjes bezocht te hebben ,, nu een leuk verhaal, oja ja ,

Was vandaag in Thames ligt in de bay of planty sun, was de brandweer bezig met elkaar nat te spuiten het wagenpark moest gewassen worden , nu begrijpje met dit mooi weer wat er dan gebeurd , en u reizende fotograaf was weer eens te plekken, straks een paar foto's, goed nu verder reizende kom ik nog een oude bekende tegn de goldmijn even wat foto's gemaakt kon helaas niet de mijn in, rede gisternacht is hier nog al slecht weer geweest , toen is de ingang een stuk ingestort,, goed dacht ik rij nu na coramandel, ben ik halve wegen kom ik een bord tegen de weg is afgesloten wegen overstroming en stukken rotsblokken liggen op de weg, ook wat foto gegemaakt zover als mogelijk was, toen maar naar een andere plaats, Rotorua daar aan gekomen heb ik een oudbadhuis bezocht is nu een museum , heel intresant, stond nog een grote warmwaterbak buiten stinken naar rotte eieren, na een rondgang door het museum je mocht er geen foto's maken hingen overal camera's . dus niet gedaan , in de centrale hal wel.Ok'e ik weer verder reizen kom ik een maori village tegen dus ook weer naar binnen was er niemand begint de show pas s'avonds om 8uur , wat foto's gemaakt , toen begon het te regenen , wat voor regen nou vanaf halfzes tot smorgens 5 uur aan een stuk door pijpenstelen vandaar dat de weg ,weg was, volgende week nog even langs de glooiwormgrotten , en de week daarop ga ik het zuidereiland onveiligmaken,

Om nog even terug tekomen op het museum bezoek , was een filmzaaltje die een film liet zien van de Maori.s die new zealand binnen kwamen , ook met een aarbeving, dat vertoont werd gingen de banken waar je opzat schudden en bonken alsof er een echte beving bezig was, enkelen kleine kinderen begonnen te huilen en dachten dat het echt was, het voelde wel zo aan. was wel leuk .

zo nu is het wel weer even genoeg voor vandaag effe kijken of er geen fouten in staan,

en anders tot de volgende briefin.

gr Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!