strandweer

vandaag heb ik mij wat rustig ge houden het is een erg warme dag geweest rond de 28gr , heb wat van de plaatselijke achitecteur gezien en wat rare beesten in het water moest alleen mijn toestel op tele zetten, even tussen haakjes ik ben wel blij met mijn nieuwe camera kan tegen een stootje en in het water ook geen probleem (olympus tough 8000) zo even wat info tussen door.

de foto's vertellen het verhaal wel. waterval, stadsgezicht, india winkel met geheimentuin, wat rare vissen, wat een land zo mooi en schoon .

nu ga ik even van mijn macnum genieten in de zon , anders heb ik ze voor niets gekocht,

tot gauw weer, Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!