dessert raod

vandaag is het hier bloedheet 30gr ik rij door de dessertraod ongeveer 60km route ,

zie in de verte een berg met ijs en een vulkaan, verder openkale vlakte met hier wat rots formatie,s . verder is hier een militaire oefenterrein, maar helaas geen oefeningen vandaag,

ik zal nog wat foto,s plaatsen over een klein ongeluk wat ik tegen kwam, bleek eenzijdig ongeval te zijn met twee passerende ziekenwagens, heb rijden de weg nog gauw een foto gemaakt.

in het begin van verleden week heb ik nog een rondgang gemaakt op een groot landgoed van een famie lid, het is ongeveer zo groot als half Gouda en daar zit ik niet vernaast.

vandaag aangekomen op een camping heb een klein chalet gehuurd,nuga ik zonnen en wat uitrusten van deze korte trip in de zon, de auto heeft gelukkig airco anders was het niet uit te houden,

tot de volgende briefing, ga wat foto,s plaatsen. gr

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!