tatoo

na een week van lichte werkzaamheden veranda geverft , zwembad helpen schoonmaken en herstellen, ben ikeindelijk in het bezitvan mijn eigen vervoer, ben ik op zoek gegaan naar een vriendelijke tatop shop heb ik gevonden , als het me lukt zal ik wat foto's bij het verhaal zetten, en voor het thuis front het is geen plakplaatje. de prijs is mij heel erg meegevallen , ten eerste kreeg ik korting omdat ik vertelde helemaal uit holland te komen om hier een tatoo te plaatsen, goed hij kosten 50 dollar, om gerekend ongeveer 30 euro.

het weer is hier vanaf de dag dat ik op vakantie ben gegaan schitterend alleen maar zon,zon,en nog eens zon , ben inmiddels het zonnetje in huis. De temp is tussen de 23 en 28 gr ,Ik heb inmiddels al een aardig bruin velletje,

de omgeving is heel mooi , ben vandaag in napier de stad met een stijl uit de jaren 30 altans het is een bepaalde wijk niet hel de stad, alleen de prijsen zijn van nu , speciaal voor toeristen of ik koop niets , het zelfde kost in een kleinerdorpje de helft goedkoper, maar daar ben ik niet voor naar New zealand gekomen, had ik net zo goed thuis kunnen blijven.

Ik zal vertellen wat mij zo trek in N,Z. de rust , vriendelijkheid, hulpvaardig , in de stijl van toen geluk nog heel gewoon was, er wordt niet gelet hoe je er bij loopt,

In de loop van de ochtend ben ik op een A camping te recht gekomen heb een chalet gehuurd.

ziet er allemaal schoon en fris uit,

Inmiddels is het etens tijd ik ga even aan de inwendiggen mens denken anders kan ik niet verder,

deze week ga ik de gloeiwormgrotten bezoeken, had ik verelden keer helaas geen tijd meer voor,

groetjes en tot de volgende briefinging.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!