tijd verschil

Wat is nu zo leuk aan down under, ik ben steeds 12 uur verder , heb je smorgen b.v iemand aan de tel dan is het bij de ander de avond daar voor , of evt de zondagmorgen spreek tot de zaterdagavond.

effe tussen door , het weer is hier fantastie.s of het is hier gewoon zomen , met een beetje geluk ga ik aankomende naar het zuideiland voor een rondtrip of het wordt een week later, het maak niets uit ik heb toch de tijd aan mij zelf , op dit moment zit ik in strandhuis in pakakariki en kijk op een eiland kapi , er mogen daar 65 mensen per dag op visite i.v.m de vogel colonie's die daar zijn , je ondergaat een strenge controle , je mag geen voedsel of evt ziekte bij je hebben anders mag je het eiland niet op. je bezoekt het eiland met en boot die een week vooruit moet boeken , de kosten zijn 125 dollar p/p voor een boswandeling,

de zee is groen de lucht is blauw en ik ben bruin , wat wil een mens nog meer.

zal wat foto's plaatsen , zit op de pc van iemand anders met mijn laptop heb geen verbinding , wacht op volgende week dan heb ik een stick van telecom schijnt beter te zijn alleen wat duurder in aanschaf. zodat is genoeg voor vandaag. gr en tot de volgende briefing.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!