mijn wereld reis

Hallo hier zijn we weer terug van weg geweest ,

Ik had al een verhaal maar deze pc is hier wat traag was even alles kwijt kon ik over nieuw beginnen.

Vandaag zit ik in Kuala Lumpur Malisie , ik verblijf hier een klein poosje door een city trip en een reis door de jungle , daarna reis ik door naar new zealand voor een strand vakantie als het mooie weer aanblijf reis ik door naar australie naar de oostkust, en als ik daar wat gezienheb , reis ik door naar tailand en terug naar malisie hier is het schonen en mooier. als ik wat foto heb zal ik die plaatsen van de week,

de reis duurde ongeveer 12 uur had een hele mooie plaatst in het vliegtuig met heel veel beenruimte zat op deeerst rij met twee zijramen,en maar twee stoelen zat heel breed.

om 12 uur krijg ik een malisiese maseuse voor een masage zo dat ik vanmiddag weer kwik eenrond gang door de stad kan maken.

zo nu eerst koffie met wat lekkers,

hier is geen sneeuw maar zon ongeveer 25 graden zo heerlijk.

allemaal de groeten en tot de volgende briefing.

Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!