Terug van weg geweest

zo na een afwezigheid weer terug in New Zealnd, het weer is zoals verwacht fantasties,

deze keer ben ik met een Chinees vlieg maatschappij gevlogen , de 1e vlucht na China verliep lekker rustig, aan gekomen op het vliegveld van Guangzhou kwam ik er achter dat zij daar geen wifi hebben of je moet een chineese simcard hebben nee dus ,

heb daar koffie qrocant en water gekocht iets aan de prijs 23, 50 het was wel lekker . Op de airport ben ik ongeveer 7 uur gebleven voor het vliegtuig weer vertrok naar Auckland NZ

het tweede vliegtuig is de beroemde dreamliner, super mooi van binnen een minpunt laatste rij rug tegen het toilet , dEUR open deur dicht gaat helaas niet zachtjes het door spoelen hoorde je goed Herg van de airco , het eten is daar integen veel en lekker twee maaltijden veel drinken,

china AirPort ziet er schoon uit veel kleine souveniertje shoppen wel duur , chigaretten zonder stommen opschriften ,Prijs per pakje varieert van 2,10 tot 17.50 ,

helaas geen Mc Donald gezien (wel jammer hoor) alleen al voor de foto,

na China dus NZ geloof het of niet dit is het paradijs,

aangekomen op Auckland door de strengen douane strenger dan schiphol, gauw met de pendeloque naar NZ air port binnenlandse vlucht naar Wellington,

een maal buiten is het schitterend weer 27 Gr heb een taxi genomen naar railroadstation moest twee uur wachten op de trein in afwachting heerlijk in de zon gezeten , op het terras weer koffie en een heerlijk broodje met ei ,koste 3,45 wat een verschil met China , ik heb vakantie dat kijk niet op een bakkie , leuke treinreis naar Greytown door een 13 km langen tunnel voor en na de tunnel schitterend landschap mooi trein en schoon bekleden stoelen, heerlijk dat was luxe. Op de plaats van bestemming kreeg ik een warm welkom met kadotjes, zo dat is het even voor vandaag binnenkort meer, veel lees en kijk plezier

gr van de vakantieman,

Alice

Wat voor cadeautje? Wel alles vertellen Ruud. Geniet van alles, zelf de dure koffie. Kan jou het schelen je leeft (dit leven) maar 1 keer. Water is gratis he!!!